سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کدورت، سرآغاز جدایی است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :10
کل بازدید :52752
تعداد کل یاداشته ها : 14
103/2/18
5:23 ص

 

   این مسئله که آقایان معمولا تنوع طلب بوده و در مسائل جنسی زیاده خواه هستند یک واقعیت عمدتا فراگیر در جوامع مختلف بشری بوده و زمینه ساز انحرافات جنسی مختلف می شود.

برای این مسئله در قرآن کریم مردان به رعایت تقوا و چشم پوشی از غیر همسران خود  دعوت شده اند و از مردان خواسته شده تا به کانون همسر و ترمز بر شهوت و محدود قائل شدن به آن پایبند باشند.

بر همین اساس در اسلام موضوع چند همسری و نیز همسر صیغه ای پیش بینی شده اما بزرگان دین و برتر از همه نبی مکرم اسلام هیچگاه تاکید می کنم هیچگاه با نیت هوسرانی چند همسر برنگزیده و همسران ایشان به جز عایشه زنان مطلقه ای بودند که بنا بر نبود سیستم جامع تامین اجتماعی در آن زمان به عقد آن حضرت در آمدند تا سرپرستی داشته باشند و برخی صحابه نیز به آن حضرت اقتدا کردند تا زنانی که شوهرانشان در جنگ شهید شده اند بدون سرپرست و نان رسان باقی نمانند.

زیاده طلبی و تنوع طلبی جنسی در آقایان از دیگر مسائلی است که موجب شده تا ازدواج همجنسگرایان مرد به سرانجام نرسد و خیانتهای پی در پی در میان زوج های همجنسباز دیده شده است.

همجنسگرایان خود معترفند که پایبندی عاطفی در میان آنان یک افسانه بیش نیست و مردان همجنسگرا به راحتی به همدیگر خیانت کرده و بعد از مدت زمان اندکی با دیگر مرد همجنسگرا ارتباط سکس برقرار می کنند.

البته این حس زیاده طلبی در مورد ممنوعیت مشروبات الکی نیز دارای مصداق است به نحوی که خوردن یک لیوان کوچک مشروب تنها یک دروازه و کلید برای مشروب خوار محسوب شده و موجب میشود وی در مواقع خاص در خوردن مشروب زیاده روی کند و زیانهای بزرگی را متوجه خود کند.

در یک داستان تاریخی آورده شده که جوانی گرفتار پادشاهی شیطان صفت بود ، پادشاه به او پیشنهاد داد که برای رهایی از دست او یکی از سه کار زنا با خواهر ، قتل پدر و یا مشروب خواری را انتخاب کند.

جوان با محاسبه گناه و زشتی قتل پدر و زنا با خواهر مشروب خواری را پذیرفت و زمانی که مستی به او دست داد با خواهر خود زنا کرد و پدرش را که با او به خاطر زنا با خواهر گلاویز شده بود را به قتل رساند.

 

 

 


92/5/29::: 11:12 ص
نظر()